tisdag 14 april 2009

Tidsfördriv..

Är du kvinna eller man?: Kvinna, men känner mig rätt maskulin ibland...
Beskriv dig själv: Nyfiken, virrig, spontan o lite smått paranoid...
Vad tycker du om dig själv?: Faktiskt ganska bra, men det är klart jag har mina dalar...
Beskriv var du bor för tillfället: I en betongbunker med militärt påbrå i en liten idyllisk kuststad mitt i Roslagens hjärta...
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? Till Falun, nu på stört o vara med min älskling!
Favoritfärdmedel: Hmm...allt med hästkrafter...antingen levande eller under huven..
Din bästa vän är: Då måste jag nog säga Linda..
Din favoritfärg är: ..svårt o välja en där...svart, neonfärger, rött...starka färger över huvudtaget tror jag..
Hur är vädret?: Krispigt o ljust..
Favorittid på dagen: Då jag är ledig, då solen skiner eller då jag ligger i sängen...
Om ditt liv var en tv-serie vad skulle den då heta?: Vilsen
Vad är livet för dig?: Den enda karusellen jag åker med i...
Det bästa rådet du kan ge? Tyck om dig själv o var stolt för den du är o lev livet i nuet!!
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då?: Catitzi eller Kitty
Favoritmat: Grekiskt
Dagens tanke: Skulle nog behöva lite sol på min vita kropp..
Hur skulle du vilja dö?: I sömnen, lugnt o fridfullt o lycklig över det liv jag levt!
Din själs nuvarande tillstånd: Lycklig men oroad..
Ditt motto: Det löser sig!!

Inga kommentarer: