måndag 6 april 2009

Bittra Catten..

Jag vet inte varför..men jag vaknar idag med en känsla av bitterhet o det är inte något jag kan berätta rakt ut här på min kära lilla blogg..jag kan försöka skriva lite runt om det, men det kanske bara kommer att låta kryptiskt för er...men må så vara...
Jag är inte känd för att vara den personen med klara mål o som vet precis vad hon vill göra med sitt liv i framtiden...jag litar lite mer på slumpen..bra eller dåligt?? Ja, det kan väl diskuteras..men mitt motto är ju att allt löser sig, vilket är sant!!
Men nu då jag börjar fundera över saker o ting för att försöka komma på en destination...så är det plötsligt inte lika tillåtet med en plan...jag kan inte säga det rakt ut o definitivt inte vid denna tidpunkt....
Men hur gör man då?? Finns det inte en reseplanerare med tips o trix för denna resa, som kan ge mig råd inför detta??
Jag kan inte reglerna kring detta o jag är inte mycket för att hålla hastighetsbegränsningarna heller...jag har hållt begränsningarna förr, jag har praktiskt taget gått till fots för att inte vara för snabb.....men om jag nu känner att jag är på väg åt rätt håll o bara vill hoppa in i bilen o stampa plattan i botten för att komma framåt, hur gör jag då då??
SÅ jag bromsar in o kliver ur för att åter igen gå till fots...inte för länge, men bara så att jag inte åker dit för fortkörning...men jag har krypningar i kroppen o vill bara skrika GASA, FORTARE!!
Ahhhhh...nån som hajar va jag babblar om..inte?? Nej, inte jag heller riktigt...aja, skit samma!

Inga kommentarer: