onsdag 1 april 2009

Rutiga rutan r(o)ut..

Kläderna under dagen såg ut såhär..Min lilla "ryamatta"=P till kavaj kommer från Beyond Retro, tshirten är en omgjord herr tshirt från ett Power Big Meet i Västerås för några år sedan..halsband från HM, kjolen flera år gammal från Gina, strumpbyxor Hm o mina gamla slitna mockastövlar från DinSko med mina nyfunna bootstraps på...
Blev fotad av en tjej som oxo praktiserar på Beyond Retro..hon går gymnasiet o håller på med ett projektarbete som gäller streetstyle o mode...
Hon gjorde små intervjuer med några av oss som hon tyckte hade sjyssta o inspirerande stilar o knäppte lite kort...lite roligt måste jag säga!! Men otroligt ovant o stå framför kameran måste jag säga..hoppas hon lägger upp bilderna på hennes blogg så jag kan plocka några...hmm..





Inga kommentarer: