lördag 25 april 2009

Falun...


Japp..är hos min älskling i Falun nu...kom hit igårkväll o jag såg nu att bilden inte alls hamnade rätt i förra inlägget...hoppas att ni har tålamod med mig tills jag lärt mig riktigt hur jag ska göra med mobilbloggningen....=/
Idag är det helt underbart väder o jag har precis varit ute o gått i en timme...helt underbart!!=) Det var så länge sedan jag höll igång med promenader, men det ska det bli ändring på nu=)..
Fick besked igår att Anders kommer att flytta in hos mig över sommaren..han börjar jobba den elfte maj inne i Sthlm på Synoptik låter det som istället för Täby...är så glad att jag kommer att få ha honom nära mig!=)
Nu ska jag ta o betala räkningar, duscha o sedan gå en sväng på stan...kan ju inte sitta inne när solen eskiner ute eller hur??=)

Inga kommentarer: