söndag 12 april 2009

Helgen i bilder..



Vi kom fram till mamma vid nio på torsdagkväll o det bjöds då på middag..mammas karl, Lars-Göran var oxo där...
Påskfint=)
..det blev en hel del rödvin under hela helgen...=P
Mamma hade världens gulligaste sängkläder..kändes som att man bodde på ett litet Bed and Breakfast..=)
Sedan tog jag med Anders på lite sightseeing i Hudiksvall o vi for bla upp till Parkhyddan på Köpmanberget..så fint hus, skulle verkligen vilja ha detta hus o bo i..
Finast!!=)
Soligt o fint var det..o Conversekopiorna åkte på...
..det står några gamla kanoner kvar framför Parkhyddan sedan forna dagar...
Kärlek!!=)
Det ligger ett fint sångartempel bredvid Parkhyddan där massor av bröllopsbilder o balbilder blivit tagna...
Fredageftermiddag så blev det middag för att fira storebror som fyllde 29 på torsdagen..
..plockmat är bland det bästa jag vet...
Jag hade en ny tröja jag fyndat på Beyond Retro på mig som jag matchade dojjorna med..sailortema gör att man får sommakänslor..
det blev mera vin o en hel del diskussioner...
Älskade storebror o kära svärsyster...
<3
Jag fick träffa min lilla Doris igen..=)
Såhär tjusig blir man på tungan efter att ha druckit rödvin..=P
Jag o Anders blev ensamma hemma hos mamma o satt o förfestade själva för att sedan ta en sväng in till staden..
Anders dansade lite..
..o vi fortsatte att dansa inne på Tre Bockar i Hudik, där vi var bland de äldsta ute...=P
Det här hade jag på mig på lördagen, då vi for in till staden o handlade på systemet o kikade lite i affärer..
Tightsen är från Gina..tröjan är från Cubus men med egenritat tryck..."I'll catch u on the flipside"..känner ni igen uttrycket?? Yes, det är från Boondock Saints..ankelbootsen är fyndade secondhand, bootsrapsen är från BlueFox, jackan från HM o koftan Carlings
..vi kikade ut till mammas karl en sväng o där var min mormor o min låtsasmorfar Sven-Olof oxo..det bjöds på fika med tårta o bullar...
Jag o min älskling i solen...=)
Sedan blev det middag hos pappa igår eftermiddag..men jag knäppte inga bilder därifrån tyvärr...o under kvällen igår så glömde jag mobilen hemma, men knäppte lite bilder med Anders telefon så jag lägger in dom i morrn...

1 kommentar:

Sivl sa...

Hej tokfia! Älskar dej, mamma!