lördag 11 april 2009

Kikar förbi en sväng...

Halloj i lördagskvällen...
Sitter nu hemma hos Lena med Anders o dricker litegrann, det blir utgång för andra dagen i rad...var ut igår med Anders oxo o dansade litegrann...=) Har haft riktigt trevligt de här dagarna i Hudik, men har som sagt inte tillgång till internet...så uppdatering med bilder kommer i morrn kväll då vi kommer tillbaka till Norrtälje...
Anders har verkligen fått stå ut o träffa hela min familj, från mamma o pappa, till min farbror o mina små kusiner till brorsan o hans tjej o mormor o hennes karl..haha..men det har gått bra...hade det varit jag, så hade jag varit ett nervvrak dessa dagar...inte riktigt gjord för att träffa familjer...men men...
Hoppas att ni återkommer till min lilla värld trots dålig uppdatering de senaste dagarna.....Ha det gott...
Puss o kram...

Inga kommentarer: