måndag 13 oktober 2008

Dilemma..

Ja men tjing...vilket spännande inlägg jag skrev tidigare..NOT!!Haha...men jag blev lite stressad då Frida o hennes mamma kom, kände mig lite skyldig som satt o bloggade...=/

Men ärligt så var hela dagen väldigt lugn o vid fem så skickade Frida hem mig så jag kunde ta en promenad medan det var ljust..Gulle då!!=)

Som sagt så var jag på lunch med systrarna Haglund idag...det var ett tag sen jag satt o pratade strunt med dom kände jag...så det var på tiden!=) Ska försöka hinna med att hälsa på Lena i hennes nya lägenhet oxo den här veckan, den ska tydligen vara jättefin..är lite nyfiken måste jag säga...

En liten undran...om man fått reda på något som en person har gjort för längesen..typ varit otrogen mot sin partner...o de fortfarande är tillsammans o verkar ha det jättebra tillsammans, ska jag berätta eller inte?? Han har ju oxo varit otrogen, men det vet hon om...Men jag tror inte att han har en aning om den här grejen jag fått reda på.... Jag vill ju berätta för honom på sätt o vis för han står mig väldigt nära, men samtidigt det var flera år sedan o de verkar ha det bra nu...jag vet inte riktigt ut eller in känner jag....=/

Inga kommentarer: