söndag 19 oktober 2008

Mamma Mia.

Efter att jag kommit till Nortan igår så gick jag o handlade lite grönsaker med Lianda o lite senare kom Jasmine in med tavelduken som jag ska måla ett porträtt av hennes morfar(håll tummarna för att det blir bra!!), hon skjutsade oss till Jenny där vi satt o dippade grönsaker o vi skulle ha kollat på "Mamma Mia"....men det visade sig att Jenny fått hem en version där alla i filmen lät som smurfar...hahaha...rätt roande var det o höra ABBA låtar i smurfversioner...=P



Men vi satt o tjattrade om allt o inget..Elias levde runt o roade oss..SÅÅ söt!!=)

Jenny var glad..

Lianda var inte glad över att få vara med på bild..=P

Elias tyckte oxo om grönsakerna.. HUR SÖÖÖÖÖÖT ÄR HAN INTE???=)

MUMS!=)

Så roligt man kan ha med grönsaker...=p
...senare på kvällen dök en ovälkommen gäst upp på väggen...ser ni? På kanten på tvn ser ni en liten fläck..
..den lilla fläcken gjorde oss extremt nerviga..
...för den lilla fläcken visade sig vara en enorm spindel!!!!IHHHHH!!Hur äcklig..??
Vi fick gå på spindeljakt..Jenny ledde den hela o lyckades få bort besten...lite dubbelt för min del, tyckte lite synd om den men jag spindlar är ju så läskiga!!=/

Inga kommentarer: