tisdag 7 oktober 2008

Rätt glad..

Vad kul att det dyker upp lite kommentarer på mina inlägg..alltid kul o se att någon läser vad jag skriver=)

Var iväg efter praktiken idag o köpte lite mer Cambridgegrejer..så nu jäklar ska jag fixa detta!! Men det är svårt..jag har ett sånt sockersug, behöver bara komma förbi abstinensen så fixar jag det nog...Men sen är det ju tanken på mat, det är ju SÅ gott med mat...Suck!! Ja ja, det är ju inte för all framtid så...

Lite dåligt med inlägg idag, men hade besök av Erik ikväll..alltid trevligt o träffas o prata lite strunt...ska eventuellt följa med han o Elin ut på Bockarna i morrn kväll..NYKTER då förstås!! Får väl se hur det blir...

Just nu är jag helt slut, ska snart sova..kollade på "Desperate Housewives" nyss o trots att det kanske låter hemskt så svskyr jag den där lilla snorungen Kayla!! O jag vet det är en tv serie..men ändå..En klapp i arsle o i säng som jag brukar säga..haha

Nej, nu ska jag krypa i säng...

Natti natti på er därute...

Inga kommentarer: