måndag 13 oktober 2008

Minnenas koffert..

Jag skrev en dikt för ungefär två år sedan...en period då jag mådde som sämst i mitt liv o då jag även brakade samman o blev sjukskriven... Nu mår jag bra, men för dom som eventuellt följer denna blogg så vet ni att jag har mina svackor..fast jag menar det har ju alla, men jag har en förmåga att gå ner mig totalt i min misär ibland...
Fast nu kan jag tala om att jag mår riktigt bra, vissa grejer finns väl som kunde vara bättre men det gör det väl alltid...
Men det var inte det jag skulle skriva om..utan jag ville bara lägga ut dikten..

Ni ser på mig, ni ser att jag ler

Ni hör på mig, ni hör hur jag skrattar

Ni tar på mig, ni tror att ni känner

Ni tittade på mig, men jag önskar att ni såg

Ni hörde på mig, men jag önskar att ni lyssnade

Ni tog på mig, men jag önskar att ni verkligen kände...

För då kanske ni hade förstått, vad det var som egentligen hände..


Som sagt så mår jag bra nu...om den är bra eller inte eller om ni förstår den..ja det kvittar egentligen..jag kände bara att jag ville lägga ut den..

Inga kommentarer: