fredag 3 oktober 2008

Little to do..




Hemma idag oxo...vilken lysande start på min praktik eller hur?? Det är bara till o ta nya tag till veckan...

Har inte haft en särkilt produktiv dag precis..kollat på tv, då mest värdelösa serier som är till för att förgylla tid då dom som inte har några jobb eller är sjuka som mig som tittar...

Har faktiskt skrivit ihop lite frågor som jag ska grilla Frida med till veckan...det finns ju inte så sjukt mycket att göra, så jag måste fundera ihop lite grejer...sen var jag o köpte en skvallertidning "Hänt Extra" o så "CHIC"...tycker att jag förtjänar att få gotta mig i lite skvaller nu faktiskt...men det har inte hänt så mycket spännande där heller...förutom att Jennifer Aniston verkar vara mer än sams med Pitten....hmm..spännande..tsss

Är ensam hemma ikväll...Tias åkte o jobba i Finland igår, Elin jobbar natt o pappa är o dricker öl med några kompisar...så här sitter jag ute i det lilla huset på prärien o huttrar...haha nej då, det är faktiskt inte synd om mig...har valt att vara hemma ikväll o jag fryser inte heller särskilt mycket..har tre tröjor på mig..=P

Nu ska jag gå ner o kika på Idol...ha det gott!!


Inga kommentarer: