torsdag 2 oktober 2008

Kuggggggggggg....

Det råder stillhet i mitt huvud idag...en väldigt irriterande stillhet måste jag säga!! Jag försöker tänka men det går inget vidare...jag kan hör hur kugghjulen gnekar i gång för att sedan stanna med ett ljudligt BRAAAAAK!!! Inte så värst inspirerande eller hur??

Hösten är nog inte min bästa årstid...jag älskar i o för sig då löven ändrar färg o man kan börja klä sig i varmare kläder...men det är bristen på ljus som stör mig!!

Jag vet att jag inte är ensam om att känna så, jag tror att minst hälften av alla i vårat avlånga land känner av hösttröttheten..Inte?? Snälla ge mig då tips på att hålla modet uppe under gråa o regniga dagar som denna... Ligga hemma o vara sjuk gör ju inte saken så mycket mer positiv det heller....har ätit typ hela dagen...INGET BRA!! Jag gör ju så..äter då jag har tråkigt...suck!! Det får lov o bli förändring på matsidan sen + motion...saknar att kunna gå ut o gå, det är så bra för att rensa tankarna.....

Nej..ska försöka ta tag i något i syrummet nu...se om jag får fram någon kreativitet..det var ju ett tag sen "jag fick mig något" nu..hahaha...

Inga kommentarer: