söndag 12 oktober 2008

Home sweet home..

Jag fick tag på en resa hem till slut..det blev Ybussen..min gamla klassiker, lite drygt o åka buss...fast jag vet egentligen inte varför jag tycker det..?? Det tar lika lång tid som om jag åker tåg till Uppsala o sen buss till Nortan...hmmm...kanske är för att jag slipper gå igenom T-Centralen om jag åker tåg..Nej, jag har inget bra svar på den frågan..kommunalt som kommunalt o det är ju bra för miljön!=)

Sitter iaf hemma ute på stäppen nu igen...Rumsta, det här är ju mitt föräldrahem...det är här jag jag har vuxit upp..lärt mig cykla, lärt mig rida, ridit på grisar(vi tävlade om vem som kunde sitta kvar längst, gick inte så jäkla bra om jag säger så..grisarna var inte lika pigga på idén som vi haha)...jag har många minnen härifrån, både bra o dåliga o jag kommer nog alltid att känna att det här är mitt hem....Men gud vad jag längtar ner till lägenheten igen nu!!!

Det är så himla skönt o vara i mitt EGNA hem...längtar tills jag hittar en mer bestående lägenhet, sen vart den kommer att ligga det vet jag inte....

Nu ska jag ut på Tradera för att kika på en auktion jag budat på...

Inga kommentarer: