tisdag 14 oktober 2008

Vilken dröm!!

bild;flickr.com
Vaknade efter en rätt orolig natt o kände en otrolig längtan efter att bli kär!! Jag som känner att jag verkligen trivs med att vara själv..hmm.. Men det beror på min dröm jag hade...den var helt sjuk egentligen bara för att nämna lite så var ett dårhus med, jag låste in mig o sjöng i duschen, vi tävlade med dockor....men framför allt så var jag kär!! Jag ser killens ansikte väldigt klart framför mig fortfarande, mycket på grund av att han liknar en kille jag träffade över nätet genom hotrod.com...Riktigt söt är han...

Men det var så verkliga känslor, så mäktigt...jag kan fortfarande känna det i bröstet!! Suck!! Kan inte låta bli att fundera vad den här killen gör nu, vi pratar ju inte med varann längre..tror att han skaffade flickvän eller nåt, det bara dog ut iaf...Äsch då... Men tänk om jag kunde få uppleva känslorna i drömmen....att äntligen få bli riktigt kär!! Jag har aldrig riktigt känt dom känslorna....ja ja...tillbaka till verkligheten..

Ska till Salong Favette idag på morron för att fixa mitt hår..på tiden om man säger så..

Ha en trevlig dag...

Inga kommentarer: