fredag 10 oktober 2008

Travellin' Cat..

Har kommit fram till Nortan nu..är nere på en liten snabbvisit, ska in till Sthlm i morron o dona lite....

Jag kan ju bara säga att det var grymt skönt o komma hit till min lilla lägenhet...det var verkligen som att komma hem!!=) Ska bli skönt o komma hit nästa helg o veta att jag stannar ett bra tag...=D

Mitt paket med min Tradera-fyndade neon tisha låg o väntade på mig i brevlådan tillsammans med nys ELLE..så underbart, det var verkligen det jag behövde efter att ha släpat väskorna idag!! Har ju tagit med mig målargrejerna ner för jag ska måla ett porträtt här framöver åt Jasmine...spännande...

Nej, nu ska jag kolla på Idol...Håll tummarna för "min" Lars nu.. ;) O Anna förstås...Äsch, håll tummarna för allihop..

Pssst...shit va bra Alice va ikväll..har inte tyckt nå' om henne hittills...

Slänger in en liten dagens för ovanlighetens skull...

Nästan allt är ifrån HM, utom skorna, Cheapo från Olika..

Inga kommentarer: