onsdag 15 oktober 2008

It's Britney bitch..

Jag hatade Britney Spears då jag var yngre, ni vet "Hit me baby one more time", "ooops I did it again" o alla de där låtarna..blä o jag kunde inte med henne heller..hålla på o ljuga om att hon var oskuld osv...
Men nu när det gått åt skogen för henne en gång o kämpat för att komma tillbaka (o vann ett flertal priser), nu tycker jag faktiskt att hon gör bra musik..gillade hennes senaste skiva(har hela faktiskt..tss) o den nyaste singeln hon har släppt nu..."Womanizer" är väl ok den med...Lite tjatig text, men hon är grymt snygg i videon...synd bara att hon valde att bli blond igen, tycker hon är snyggast i mörkt hår...här är videon iaf för er som inte sett den..

1 kommentar:

Anonym sa...

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/80-tal-sa-ser-jag-ut.html#comment

hahaha