torsdag 30 oktober 2008

Men ryck upp dig då..

Jag är fortfarande sur...ja nästan förbannad!!

Mycket av min ilska är riktad mot mig själv, för jag fattar inte vart mitt självförtroende tagit vägen??? Jag har inte haft några problem att komma in på en arbetsplats o visa vad jag kan o ta för mig....så jag trodde inte att jag skulle ha några problem på Indiska eftersom jag även jobbat inom kedjan förr. Men det är något som inte stämmer, jag är så fruktansvärt osäker o tycker inte att jag gör någon skillnad vare sig jag är där eller inte....=/

Det kan vara så att det bara sitter i mitt huvud o att det är jag som hindrar mig själv från att vara det bästa jag kan vara...O jo, jag vet att det är bara i mitt huvud, men hur fan tar jag fram mitt bästa igen då?? Det är fruktansvärt irriterande iaf o veta att jag är mitt eget största hinder!!

Jag måste lugna ner mig lite nu, förhoppningsvis kommer det lite gladare inlägg senare...men jag kan tyvärr inte lova något!

Inga kommentarer: