söndag 5 oktober 2008

Tradera..

Denna underbara site=) Kan sitta där i timmar o kika på vintagekläder o skor o annat roligt som folk vill sälja...skulle lätt kunna bli ruinerad på den här siten!!=P

Idag så vann jag en auktion på en 80tals "tisha" i neonfärger som jag ska sy om lite eventuellt...men i love it!!

Jag hade även budat på en "Pippi tröja"...ni vet en sån där vit stickad tröja med röda o blå ränder från 70 talet...helt underbara är dom! Har alltid vilja ha en sån, sen jag såg Pippi i av hennes filmer då hon hade en sån tröja.... Men jag förlorade budgivningen tyvärr..=( Får leta vidare helt enkelt...
Nu ska jag gå o duscha o göra mig i ordning..ska in till Kicki ikväll, vi ska gå på bio..Arn andra filmen..det är på tiden att man ser den tycker jag....
Bye bye..

Inga kommentarer: