fredag 24 oktober 2008

Fredagkväll..

Följ min blogg med bloggkoll
Vi börjar med slutet av kvällen...=P jag lyckas inte flytta bilderna..=(
Vi åkte ner på Trädgårn i Norrtälje o tittade på Niklas o hans band "Kashmir and the Captains"..
..som jag aldrig hört förr, men de visade sig vara sjuuukt bra!!=) Niklas var bra taggad innan spelningen...
Karins lilla bil var lite för liten för Patrik o hans långa ben..=P
Patrik o Patrik i baksätet..hur söta=)
Jag o lilla Karin...gos=)
Fint...
Karin var inne i Idol..båda vi älskar Lars..=)
Grabbarna skålade i Jäger...små shotglas va??
Gänget som kan sängkammarblicken..haha
Ord överflödiga..
Puttarna...haha
Jag stod för matlagningen...en klassiker, kyckling, pasta o ädelostsås o sallad..mums!!
..självklart hade vi lite godis oxo...=)
Han e ju för go den där Patrik..vår egen lilla Butter Putte..haha

1 kommentar:

Anonym sa...

ser ut att ni haft kul :P