måndag 20 oktober 2008

IDOL dag..

Första dagen på Indiska gick jättebra, liten miss att butikschefen var sjuk, men sånt händer ju...
Trevliga människor o fullt upp hela tiden, så dagen har gått fort=)..
En rolig grej var att Anna, Alice, Jesper o sist men inte minst "Min Lars" från IDOL kom in på Indiska...jag blev så himla generad över att se Lars i verkligheten..Är ju sååå förtjust i honom, det är riktigt löjligt!!=P Men jag spanade o han tittade lite tillbaka oxo...sen om det berodde på att jag råkade prata lite högt om att jag har en liten förälskelse i honom eller om han tyckte att jag såg bra ut...med min tur var det väl det första o han tyckte att jag var en tönt..!! Suck!!
Men jag har iaf fått se honom i verkligheten nu...o han ser minst lika bra ut om inte bättre än på tv...
Sen då jag slutade o var på väg till tunnelbanan så kom LouLou o Sepideh o gick..så det har varit en riktig IDOL dag!!
Oouuuf...jag kommer att leva på dom där fjärilarna i magen länge känns det som..."Min Lars"...hahahaha

Inga kommentarer: