fredag 17 oktober 2008

Vissa dagar är helt Olika...=P

This is me today..
Invigde min "nya" tröja idag..tillsammans me mina lila jeans från Åhléns..en liten färgklick liksom;)
Japp, idag var sista dagen hos Frida på Olika...en hel del kunder idag faktiskt, vackert väder o fredag..kan ha varit det som fått folk i köptagen..kul var det iaf..

Det är alltid lite vemodigt att avsluta perioder då man varit nånstans man trivts..samtidigt som jag längtar till Norrtälje..Frida är en väldigt go o härlig tjej som gör det jäkligt bra med sin affär o för alla ni som kanske undrar.."Går det verkligen bra för henne då?" Jo, det kan jag tala om att det gör!!=)
Hon var så gullig o gav mig en present oxo...=) Jag gav henne lite te, nötter o en tidning i morse som tack för att jag fått vara hos henne...O nu innan jag slutade fick jag ett paket med en superhärlig paljettbasker som jag gått o trånat efter de här veckorna!!!Weeeiih!! Jag blev skitglad, men min lilla present kändes lite torftig o billig om man jämför priserna....men men...

Här är min present..det syns inte riktigt hur underbar den är...ni ska se den i rätt ljus..den bara glittrar..=)

Tack igen Frida!!=)

Inga kommentarer: