torsdag 16 oktober 2008

Jo men...det va så att..eh..

..jag är en giraff...=P
..måste verkligen försöka göra något åt min panna, herregud vilka rynkor jag börjar få...=/
Var o käkade med systrarna Haglund idag igen..denna gång thaimat...Hudik har blivit ett riktigt litet thaiställe, med ett thaikök i varje hörn känns det som...har inget emot det egentligen för thaimat är gott gott, men behöver en liten stad som Hudik verkligen fem/sex thaikök?? lite over the top va??

Har inte så mycket för mig ikväll för min rapport är i princip klar...ska göra det sista finslipet i helgen, men Frida har läst den o godkänt iaf..skönt det...PÅ måndag är det bara o börja med nästa då som ska handla om Indiska...suck!! Men jag längtar till att börja praktiken där!!=) Jag har haft supertrevligt på Olika hos Frida, men det ha varit rätt lugnt o jag har en känsla av att Indiska på Hötorget är allt annat än lugnt!! Men det blir skoj med lite action o rörelse...=)


Inga kommentarer: