onsdag 15 oktober 2008

Pustar ut..


Jag tycker jag har skrivit o skrivit på min rappoert om de här tre veckorna, men nu tror jag faktiskt att den är klar sånär som på några smådetaljer..men då dök ett annat problem upp...jag har ingen skrivare!!=/ Ja, ja..det får väl lösa sig på något vis...

Kollade nyss på "Greys Anatomy" o herregud vad den serien kan få mig o bli alldeles blödig...Jag kan känna mig kär nästan av att se hur de (Meredith o Derek) håller på...nu verkar det dock som att de kanske hålle¨r på att bli riktigt tillsammans!!=) Jag har tidigare sagt att jag känner igen mig i mycket av Merediths rollfigur, hennes känslor o hennes problem med relationer, men det är nog lite dubbelt tror jag....

Jag har inte varit riktigt kär någon gång och jag har väldigt negativa tankar då det gäller förhållanden..jag har faktiskt otroligt svårt att se något positivt alls med förhållanden faktiskt....=/ Jag har stort behov av personlig frihet o har en förmåga att känna mig instängd o fångad då jag är i ett förhållande o hittar därför nåt sätt att rymma ur det utan att kanske nödväntigtvis göra slut rakt ut...

Många ar svårt att förstå mig då jag säger att jag vill vara fri o menar på att man kan vara fri även fast man är tillsammans med någon..o jo det kan man säkert, men jag har inte träffat någon som ger mig så mycket att jag kan känna mig fri med den personen.. Jag kanske kräver för mycket, jag vet inte, kanske det beror på alla filmer o tv serier...all denna romantik den tror jag inte är bra för en egentligen....haha.. Man blir ju så lurad, det händer ju tydligen bara på film....

Jag tycker om att vara själv o ser inte att jag skulle kunna binda upp mig med någon så som det ser ut just nu...Men det är ju klart att jag drömmer om att "Mr. Right" kommer o tar mig med storm nån dag o ger mig precis så mycket frihet som jag behöver, så att jag oxo kan ge honom det han behöver.....

Usch, nu blev det sådär långt lulligt...jag säger ju det, jag är en hopplös romantiker innerst inne, men jag är en väldigt cynisk sådan tyvärr....

Inga kommentarer: