söndag 5 oktober 2008

Leave me alone...

Igår hämtade jag min kära kusin Kicki o vi spenderade lördagskvällen med att prata lite strunt o att kika på "Stjärnor på is"..Hur snygg va inte Josefin Crafoord i sina vita kläder o hennes Marilyn frisyr...=) Jag är lite impad måste jag säga över hur duktiga de blivit på så kort tid..att de vågar..=O

Bild:Aftonbladet.se

Så det blev en lugn hemmakväll..riktigt skönt o välbehövligt efter en veckas sjukledigt!!!

Nu till något helt annat...Jag har för en gångs skull varit helt ärlig mot en kille o hur jag fungerar o vilka mina svaga sidor är osv... Verkligen försökt förklara ingående för att minimera risken att jag skulle lura eller såra honom...men vad händer då?? Jo precis det jag inte ville skulle hända... Han blev för intensiv för min del, trots att jag talade om att jag ville ta det lugnt så pushade han på mer o mer...

Tyvärr så tog jag en liten feg utväg o sa till honom att jag inte ville nå mer via sms..Jag vet..urlöjligt gjort!! Men jag har mina anledningar o jag bad faktiskt om ursäkt till honom.. I vilket fall som helst så verkade allt lugnt, tills igår kväll...

Han drack tydligen igår för han skickade massor med sms till mig, dels felstavade(därav misstanken om fylla), dels väldigt bittra o arga.... Jag vet inte riktigt vad han vill vinna på att vara otrevlig o nästan elak mot mig?? Han gör det otroligt lätt att INTE tycka honom på det här viset om jag säger så... Han kallar mig för omogen, men o hota mig osv är inte det omoget det då?? Jag svarade inte på ett enda mess, för jag tycker det är onödigt o börja tjafsa med någon som är onykter..det ger ju liksom inget...

Otroligt trist att det skulle bli såhär..o nu är det ju bortom all räddning...

Hoppas inte baksmällan är alltför hård...men lite ångest tycker jag allt att han förtjänar!!

Inga kommentarer: