torsdag 9 oktober 2008

HURRA HURRA HURRA!!!!

Ja men hallå där...Idag fick jag ett samtal av någon som var väldigt glad, nämligen min kära kusin vitamin "Krickelin"...Hon klarade uppkörningen idag!!!! WEEEIIIIH!!! Så hon undrade om inte hon o jag kunde ta pappas bil o åka o överraska hennes mamma uppe i skogarna i Stråsjö...sagt o gjort det gjorde vi o jag måste säga att det är kul o skillnad o åka med någon som precis fått körkort...De kör ju liksom laglydigt..haha...Nej, men allvarligt hon är jätteduktig o köra o jag är riktigt glad för henne!!=)

I övrigt så fick jag faktiskt gå hem tidigare idag från praktiken..vi hade ju inga kunder o inte fanns det så mycket annat o göra heller, så Frida skickade hem mig... Jag hann med att fota lite nya smycken o så som hon mailade ut till sina medlemmar...glömde ju att ta kopior för att lägga ut här, mitt pucko!!

Linda, Johan , Kicki o jag för några år sedan..stooooor kram till dig gumman!!=)

Inga kommentarer: