tisdag 14 oktober 2008

Grr..

God kväll...

Inte många inlägg idag inte..har suttit med min rapport sen jag kom hem från praktiken, ser kanske ett slut på den men jag skriver ju så otroligt mycket!!! Ja ja..det får väl bli så då...

Kollade även på Desperata Hemmafruar förstås...jag är ju en såpanörd....=P

Eftersom jag var så uppe i allt detta så glömde jag bort att jag hade tänkt buda på en tröja på Trader innan auktionen tog slut...så jag missade min chans o är lite pissed nu måste jag säga...ville verkligen ha den!! Det var en vit stickad oversizetröja med en papegoja på..vintage..suck!! Måste ge mig ut på second hand spaning här innan jag far ner tillbaka till Nortan...finns ju lite billigare här än i Sthlm, men nu är det nog marsch i säng som gäller...sjuuuuukt trött....

So long..

Inga kommentarer: