onsdag 8 oktober 2008

Spenderarbyxorna..

Tänkte jag skulle lägga in lite bilder på saker jag shoppat senaste veckan...=)

Lite snygga undisar ;) vilket var på tiden, tror det var nästan ett år sen sist..=P

De här "Cheapo" skorna fick jag faktiskt av Frida på Olika för den ena är solblekt o de går inte o sälja...Tack=)..Jag är inte så kinkig o jag gillar verkligen de här dojjorna..funderar att eventuellt rita på dom eller om de får vara som de är...?

Armbandet är oxo från Olika, men det har jag köpt...gillar att det är nitar, men inte den där traditionella punkstilen...

Sen blev det en sjysst liten basker från "Very Vintage" delen på Olika...jag är helt förälskad i den..=)
..ser att jag skulle lugnt kunna ta en botoxspruta eller två..jäklar vilka linjer jag får till i pannan...haha


1 kommentar:

Unknown sa...

Du är väldigt fin i den, det hjälper liksom inte att gör tokiga miner ;)