måndag 6 oktober 2008

Ännu ett försök...

Dom som känner mig o dom som läser denna blogg har nog begripit att min självdisciplin är bland de sämsta som finns!! Jag vet inte hur många ggr jag försökt att sluta äta godis o börja träna, börjat med Cambridge osv... Jag lyckas ibland, kan hålla mig utan godis i flera månader o jag kan gå ner i vikt på egen hand o med olika kurer..men jag faller alltid tillbaka i dåliga vanor!!!=/
Men nu är det alltså dags för ännu ett försök....Ge upp, kanske ni tänker....Men nej, ALDRIG!!=P var ute o gick i morse o nu ska jag ta min första shake...japp, Cambridge får ett till försök...men den här gången kör jag kombinerat direkt från början, hoppas det går bättre!
I kväll efter praktiken ska jag sola, sen ut o gå igen....så nu har jag sagt det o nu måste jag alltså göra det!!
Så snälla håll tummarna för att jag ska klara det den här gången!! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hittade hit till dig av en slump och jag vill samtidigt önska dig lycka till! jag vet hur det där är, man vill så gärna men det är ju så sjuukt svårt att låta bli allt farligt. lycka till med ditt nya försök! mini