onsdag 8 oktober 2008

Sanna Bråding..


Tittade just på Vakna med The Voice på Kanal5 o Sanna Bråding var där...
Ingen kan väl ha missat vem hon är..har varit med i bl a:Tre Kronor, ICA reklamen, IDOL, Ranking the Stars o senast tyvärr knarkbrott...Men jag måste säga att jag gillar henne otroligt mycket!! Jag började gilla henne då jag såg hene i Ranking the Stars i femman, för det var första gången man såg hennes riktiga personlighet komma fram...hon är en skön tjej, med en egen stil som jag gillar(allt kanske inte är snyggt, men hon kör sin grej ändå o det är det jag gillar).
Sen har det blivit ett jäkla skriveri om att hon åkt dit för narkotikabrott o jag måste erkänna att även jag la av nån kommentar om att "det var jäkligt klantigt" o "hon får skylla sig själv" mm Men jag tycker hon gör det skitbra!! Förstå o vara kändis o varje misstag du gör blåses upp i media, jag vet inte vart jag hade varit psykiskt om jag vore känd!!
Jag kan förstå henne att det är lätt o ramla dit på olika beroenden om man inte mår bra psykiskt osv, vem har inte varit nära o gjort det?? Men hon står för det hon gjort o hon försöker vända det till något bra o ändra sitt liv helt, vilket jag tycker är otroligt starkt! Jag tycker att alla borde släppa sin dömandestämpel som det håller så hårt mot Sanna o låta henne komma tillbaka in i etern eller i tvn, för hon är bra o hon har vettiga saker att säga o förmedla till svenska folket!! "Ja men hon är ju en pundare.." kanske vissa säger...Ja men än sen dp, hon har åkt dit hon gör något för att förändra det, hon ska göra sitt fängelsestraff....Alla människor är väl värda en andra chans, så länge de inte skadat en annan människa eller hur??
Jag håller på Sanna o ska verkligen läsa hennes blogg på http://metrobloggen.se/sannabrading
Gör det ni oxo!!

1 kommentar:

Sanna sa...

Tack fina! Det va bra skrivet o det värmer att folk kan förlåta o förstå att det faktiskt finns en barkgrund till allt! Kram