måndag 10 mars 2008

CSI

Lagade lite mat efter dansen o hamnade på något sätt framför datorn igen...hallå, vart tog pluggandet vägen?? Hur fan ska jag lyckas med min tenta på fredag?? Vi ska ju lyckas med en bra redovisning oxo på torsdag...faaaaaaan!!!
Tror jag har fått någon slags ångestklåda nu..låter ju jättefräscht..hehe..men det är inte så farligt, men väldigt jobbigt!! Det blossar upp på hela kroppen o kliar så mycket att jag håller på o bli galen!! Får väl se om det går över efter denna vecka...
Ikväll var det iaf säsongspremiär för "CSI"...o som jag har längtat!!! Det slutade ju riktigt spännande sist..Sarah hade blivit kidnappad av miniatyrmördaren..som tur är så klarade hon sig!! Men det var ju inte sån stor surprise egentligen...hehe Men det här är det absolut bästa "CSI" iaf...=)

Inga kommentarer: