tisdag 25 mars 2008

To do list..

Känner mig helt tom...vet inte riktigt vad det beror på, men känner mig ganska likgiltig!! Jag kan slå vad om att det mycket helgen som spökar i mitt huvud...hmmm..
Jag har haft ganska många dagar där jag funderar på vad framtiden döljer...jag vet man ska inte göra det, men det är svårt o låta bli!!
Jag måste ju börja planera inför vad som ska ske efter utbildningen...vart ska jag bo, vilken stad..eller till o med vilket land?? Kommer jag att hitta någon till slut som får mig att vilja stanna upp o bara vara stilla??
Jag har saker jag måste göra, i mitt liv..som en liten checklista...

  • Jag ska jobba ihop pengar o resa...vart?? Åh , det finns så många platser jag vill uppleva..Indien, med alla dess dofter o färger, uppleva deras kultur på nära håll...Uppleva våren i Paris, vandra längs Champs Elysée, besöka Jim Morrisons grav på Père Lachaise Kyrkogård (så vacker!!)i östra Paris...jag vill åka i en cabbad bil längs Route 66 i USA...jag vill dyka bland fiskar i det Stora barriärrevet i Australien...jag vill besöka AfriCat Foundation i Namibia http://www.africat.org/l (Här skulle jag gärna stanna o jobba ett tag oxo!!)..jag vill överallt!!
  • Jag vill sälja tavlor via mitt internetgalleri som jag ska skapa..(under progress)
  • Skulle vilja ha en egen affär..med lite udda grejer.."Crazy Cat'z" kanske..mitt namn!! Sno det inte!!
  • Jag ska jobba på "Coyote Ugly" i något varmt land..Spanien kanske..måste väl träna lite först bara!!
  • Jag kommer förmodligen att skaffa ett antal till tatueringar..så vem än jag träffar måste vara ok med det..skulle helst vilja att Kat Von D gjorde någon tatuering under min USA resa..
  • Hoppa fallskärm..jag är ju så jäkla höjd o farträdd...ultimata utmaningen...
  • Tragiskt nog (eftersom jag är en estet)..så har jag inte varit iväg på någon festival..så det ska jag få överstökat..Hultsfred, Roskilde..men även utländska som Mardi Gras i New Orleans http://www.mardigrasday.com/schedule.php o karnevalen i Rio de Janeiro http://www.ipanema.com/carnival/
  • Jag ska ha sex med en tjej (minst)..har varit nära men aldrig genomfört det hela...
  • Det här låter makabert, men jag vill uppleva en begravning i Ghana, de firar slutet med en smällfet fest, har inte festen kostat mer än en årslön så är den inget o tala om....har hört att ska man någonsin besöka Ghana ska man hoppas att det är en begravning under den tiden..
  • Segla i Medelhavet..måste ju träffa någon med en båt då, som kan segla..eftersom jag inte kan något!!
  • Besöka Red Light district i Amsterdam..
  • .. o Christiania i Danmark
  • Jag vill våga mig på en striptease..
  • Jag vill ha ett hus vid vattnet..med en amerikansk veranda..
  • Jag ska köpa en "hundkoja"..Mini Cooper..en röd..=)

Som sagt en hel del jag vill göra...som jag SKA göra..kan inte skriva ner allt då blir det så himla långt inlägg!!


Ha det bäst alla därute!!



Inga kommentarer: