torsdag 13 mars 2008

NAKEN..

Har varit iväg på min jobbintervju idag..tror faktiskt att det gick jäkligt bra..det lät så, hon gillade min personlighet o sa att jag verkligenhade goda förutsättningar!!=) Fast riktigt säker kan man ju inte vara..
Har gjort ett tappert försök att plugga ikväll o tro det eller ej, så känns det som att jag förstår mer än va jag trott!!Hoppas bara att det sitter i morrn under tentan!!=S
Fick ett välkommet avbrott i pluggandet, med att kolla på film inne hos André, han var helt ensam o övergiven stackarn=P..haha, nej då..men vi kollade på "Naken", en svensk film som kom för sökert tio år sedan..helt stööööört rolig!!! Det var längesen jag garva så mycket åt en film..o jag tror aldrig jag har garvat så åt en svensk film!! Om det finns någon mer därute som har missat detta guldkorn..SE DEN!!!! Man säger att ett gott skratt förlänger livet..ni kommer leva mycket längre efter att ha sett denna film!!!=Dilm!!!

Inga kommentarer: