fredag 21 mars 2008

Forever Young..

Det känns som att jag är den enda kvar som inte har barn..det känns som att alla här hemma köper hus o planerar o skaffa familj..o jag går fortfarande iskolan o är singel!! Men samtidigt så känns just familjelivet så himla avlägset...skulle inte kunna föreställa mig att sätta mig i den positionen nu..!! Hörde att pojken till en av pappas avbytare, som jobbade här då jag var liten, precis fått barn..han är nitton år!! Herregud!! Jag hade nog grinat om jag blivit med barn då..o det gjorde jag ju oxo i o för sig...men som tur är så fick jag missfall!!! Jag säger som tur är, eftersom det var helt fel tillfälle!!

Jag tycker att det är så skumt..jag menar jag är ju 25 nu, men när ska man känna sig helt vuxen då?? Jag har pratat om det där med lite olika människor o vi har kommit fram till det att det inte är lika självklart att man blir vuxen nu, som förr i tiden!! Det är tillåtet att vara ung länge, men ändå vuxen..förstår ni hur jag menar?? Jag känner ju mig vuxen, helt klart i vissa avseenden..men jag känner mig ibland som en tonåring oxo..o jag tycker det är helt ok o känna så, jag vill inte vara enbart vuxen...det känns som att man glömmer bort hur man har roligt då??!! Ja ja..ikväll ska jag ut på 25+, så ikväll så är jag vuxen...tror jag..haha

Inga kommentarer: