söndag 23 mars 2008

Hudik by night..

Skallebank o lite smått sliten efter helgen..sitter hos Linda nu igen o väntar på att tiden ska gå, bussen går ju 15.45.

Hade riktigt kul går precis som förutspått..=D Var först på Tre Bockar med Elin, Erik, Starska..Jossan var ut på krogen första gången efter att hon fött barn, o full fart var det!! André o grabbarna var grymma på scen..synd att jag inte lyckades spela in så att ni kunde få höra hur bra de är!!!

Efter ett tag så gick jag över på Radjo's o träffade Annso, Jhonny, Magnus o några till...det har känts så himla bra o vara hemma denna helg o träffa alla gamla kompisar!!!=D

Lägger ut lite bilder..de är tagna med min mobil..taskig kvalitét..MÅSTE SKAFFA MIG EN DIGITALKAMERA!!!

Sandra o Pluppelin

Starska
Arbo
André "The Idol"
André o Raggarn


Världens bästa Mangan!!

" Det är jag som är Bergarn, som Wallenbergarn..utan Wallen.."

Jhonnyboy

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo men visst va det full fart.
Kanske lite för mkt.....ja ja så blir det när man är ovan ;-)
Kram på dig!