lördag 29 mars 2008

Shopaholic...

Hej hallå o godmorgon..eller rättare sagt god middag!!

Har precis varit ute o gått en sväng med fröken Wandell..surrat o glott på hus=)..riktigt trevligt, förutom att det blåser en hel del!! Var även o köpte lite groggvirke till i kväll..sista festkvällen innan dieten!! Lite tråkigt att jag bara har hemkört o dricka..men får ha mycket dricka o försöka dölja smaken...

Köpte en bok för ett tag sen som jag hört mycket om..."En shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella. Jag läste hela den igår o den var faktiskt riktigt bra! Man får lite ont i magen av hur hon spenderar pengar hit o dit..höjer kreditgränsen på sitt konto till tiotusen pund..men lyckas ändå övettrassera!!

Man kan känna igen sig i en del..men jag är inte riktigt lika illa däran som tur är!! Som när jag pratade med Linda om den i morse o hon sa att hon inte är sån att hon skulle kunna köpa fem väskor för åttatusen styck...o det är inte jag heller, men jag skulle kunna köpa åttatusen väskor för fem kronor styck! Jag har ju det problemet att jag handlar mycket men billigt!! Till slut blir ju det oxo ganska stora summor tyvärr!


Men men, läs boken..om ni inte behöver den för att ta lärdom, läs den ändå..ni kommer att skratta lite gott iaf!! Dessutom kan ni vara glad att det inte är erat elände!! (Har hört att den ska komma ut som film oxo inom en snar framtid..ska bli kul o se!!=D)

Inga kommentarer: