måndag 17 mars 2008

Smärre katastrof!!!

Har ju en liten klädkammare i min lägenhet, som är överfull med kläder, lyset är ett sånt där finurligt som tänds då man öppnar dörren..eftersom jag har så mycket kläder så ligger det även kläder uppe på hyllan där lampan står ut...o i kväll har jag ju haft dörren öppen i o med mitt packande o kände nu när jag var in en liten bränd doft...funderade först om grannen kanske rostar bröd!!?? Ok ..blondinvarning kanske.. =P
Men jag vände mig om o tittade upp mot lampan o såg att det låg en tröja tryckt emot den o då kopplade det vad det var som luktade...drog ner tröjan snabbt, avvärjde vad som kunde ha blivit en brand om jag haft riktigt otur!!
Men vad gör jag nu med min älskade kofta!!?? ni ser ju hur den ser ut..det är fem såna där bruna fläckar på min fina gråa kofta!!
Det är ju så att man kan börja gråta..=(

Inga kommentarer: