onsdag 19 mars 2008

Second hand comes in first hand..

Jo men tjenare på er där ute...jag tänkte jag skulle kika in o vara mig själv för en stund..=D Jojjomen norrlänning är jag ju, men ändå sörlänning i norrland...go figure!!=S
Har varit inne i stan nu o käkat lunch med min älskade Lindis....(förstår inte riktigt hur mycket jag saknar dig förrän jag träffar dig o måste skiljas från dig igen...du är ju världsbäst!!! )
Hon klippte till min frilla oxo litegrann..något kortare nu på min högra sida, känns riktigt bra nu!! Äntligen en frisör som klipper mig som jag vill ha det!!! =P...
Om ni vill..o jag tycker att ni borde vilja..ta en sväng in o kika på hemsidan på hennes salong (o Yvette's såklart, men just nu är det bara Linda där)http://salongfavette.se/..den har blivit så grymt snygg!! De har ju gjort iordning den själva!!
Pst...om ni går in o kollar under bildgalleri o tittar på extensionsbilderna...så ja, där är jag i mitt första löshår..det är ungefär ett år sedan nu!! Ser ju förjävlig ut på "före" bilden men men...
Var in en sväng på loppis oxo..hittade en handväska i skinn för fem kronor(!!!!!) o fyra tygmärken för 15 spänn..det ni!!!=D Ska till mitt favvoställe i morrn..Dakapo, som tur va har de öppet i morrn mellan tio o tolv!! inte för att jag kan handla så mycket..men som ni märker är det väldigt billigt på second hand häruppe!! Weiiihh!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dig oxå!! :D Puuuuss