torsdag 6 mars 2008

SATC-The Movie

Jag är en av många människor (främst tjejer tror jag) som verkligen älskade "Sex and the City" när den gick..jag har vartenda avsnitt på dvd o har kikat på dem ett x antal ggr! Även om det nu är ett tag sen serien lades ner, så tänker man ofta på händelser i den som kan på något sätt jämföras med ens eget liv..iaf jag gör det!!
Ingen har ju kunnat undgå att snart är det dags för SATC-The Movie oxo...GUUUUUUUD VAD JAG LÄNGTAR!!!=) Jag längtar tills man får se dem igen, se hur det går med männen i deras liv o bara få drömma sig bort i denna fantstiskt snygga välstylade värld!! Jag äskar ju Patricia Field som stylar SJ Parker..helt underbart galen o helt underbart rätt!!

Med tanke på en viss bild här nedanför..på "Carrie" i brudklänning, kan man ju bara ana vad som vankas...?!!!=)

Inga kommentarer: