onsdag 19 mars 2008

Y+X=6??

Har lyckats hållit mig ifrån det här temat ända sedan jag började blogga..men tänkte att det är väl dags att ta tag i det nu, SEX..skulle behöva ta tag i det i verkliga livet oxo...sexlivet är ju ganska obefintligt för tillfället tyvärr!!!
Diskuterade nyss..sex med sitt ex.....det är ju något att fundera på...kan man vara kk med ett ex?? På riktigt??
Både ja o nej tycker jag...
Det funkar ju om det inte är några starkare känslor inblandat o om man bara träffas för att ha sex!! En kk går man inte på bio med, eller på stan o shoppar...nej, ni hörs när ni är sugna o då är det bara o köra!! Helt kravlöst, förhoppningsvis fantastiskt sex (det kanske var det enda som funkade mellan er??)....
Men börjar man känna något mer för den andra..man går runt o tänker på den o vill hela tiden ringa o höra hur han mår...AVBRYT!!! Du kommer bara o bli sårad..misstänker du att han har mer känslor för dig, men inte du för han...AVBRYT då oxo!! Det tog ju slut för en anledning eller hur?? (Då finns den anledningen kvar om ni försöker igen...oftast iaf, beroende på vad anledningen var!! Men kan man släppa allt gammalt o verkligen börja om på nytt så ja, då kanske det kan gå...)
Jag är en sån där person som inte klarar av att gå utan sex särskilt länge..jag tycker om sex o skäms inte för att säga det!! Men just nu när man varit utan ett tag o varit singel ett ännu längre tag...så känner jag att det inte är sexet jag saknar mest!! Om jag saknar något så är det ju att känna tillhörigheten med en annan person, någon som bryr sig om mig o tänker på mig...någon jag kan ringa upp bara för att jag vill höra dens röst!!
Suck..hur mycket jag än försöker förneka det så är jag nog en hopplös romantiker!!

Inga kommentarer: