lördag 8 mars 2008

Mobergs..

Jajemän det blev Mobergs ikväll med..jag kände att jag inte klarade av att sitta hemma o glo, så Marre ställde upp o hängde med mg ut o dansade bort bekymren!!=) Jasse kom på besök oxo en svöng..alltid lika roligt o träffa lillfröken..hihi
Det spelades väldigt bra musik ikväll, otroligt svårt o slita sig ifrån dansgolvet!! Invigde mina "nya" skor ikväll, riktigt sköna måste jag säga!!
Jag vet inte vad det är med mig men jag blir ju så himla trött nu för tiden..bangade på efterfest ikväll, hemma hos André..ja orkar helt enkelt inte!! Jag måste ju verka så otroligt tråkig..men fatum är ju att jag aldrig varit någon efterfestmänniska..jag klarar det ibland..men nu var det ett tag sen...ja ja, det är väl inte hela världen!!
Nu ska jag ta o dra mitt slitna, men ack så snygga(hihi) jag i säng!!
God natt på er alla!!

Inga kommentarer: