lördag 22 mars 2008

På hemmaplan...=D

Sitter just nu hos Linda..valde att boka om min biljett så jag åker hem i morrn kväll istället..

Hade riktigt kul igår, Det var jag o Linda, Lena o Cissi som gick ut tillsammans..kändes precis som förr!!=) Hade knappt kommit in på Stadt, så hade man träffat en hel hög som bara kastade sig runt om en..=D...kändes bra o vara hemma, nästan så att man längtar tillbaka...

Såg en gammal pojkvän sen jag var fjorton oxo..han försökte smila in sig, trodde väl att han skulle kunna smöra in sig igen..men no no no!! Ignorerade han totalt!!Hahaha..

Nu har Linda o Koffe åkt iväg på åttioårskalas..så jag sitter här själv o funderar på vad jag ska göra..ska jag göra något vettigt eller ska jag bara ligga o slöa hela dan??!!Hmmm...måste nog ringa min mamma iaf..annars blir det nog sura miner..

Sätter in några kort från igår, de är tagna med mobilen så det är inte så jättebra kvalitét..kommer nog bättre senare..

Lindis

Cissi

Lena


Jag o Lindis

Martin=Kadesch Kadäng
Botten upp..


Bergarn, Rudarn o Lindis

Lena, Cissi o Martin





Inga kommentarer: