måndag 17 mars 2008

Den som säger att pengar inte är allt..har tydligen överflöd..

Jag vet att jag lovade en ljus vecka, med glada miner o inlägg...men jag vet inte, hamnar på något sätt lite mer på den mörkare sidan just nu...Kan ha o göra med mina pengabekymmer...måste verkligen komma på något sätt att tjäna ihop lite pengar...är sååå pank o ser tyvärr ingen ljusning i o med den 25:e heller, har lite mycket räkningar..FAAAAAN! Hoppas verkligen på att jag får jobbet på "Flygis"!!
Fick pengar av pappa för att ta mig hem i morron, men ja har inga pengar o ta mig in till Sthlm ens...=S Men för fan, det löser sig eller hur?? Det är ju mitt motto, måste ju hålla fast vid det!!
Nej, nu ska jag nog ta o färga min mellanblonda utväxt...så jag blir korpsvart igen...=) Kommer nog fler inlägg senare...

Inga kommentarer: