fredag 7 mars 2008

Fynd..

Jag o lilla K var ner på stan idag o kollade in lite second hand o lilla K passade på att lämna in flera kassar med kläder..Hittade ett par sjyssta ankelboots där som ägarinnan var snäll o satte ner priset på åt mig!=) De var märkta med 225:-, men hon satte ned dem till 175:- då hon hörde att jag var student!=) O vi fick även ett halsband som vi båda tittat på, vi får väl försöka turas om!!
Jag lyckades även hitta några fynd bland lilla Ks grejer, två skärp á la 80-tal som jag älskar!! Sen var vi in på kyrkans second hand, där hittade jag en fulsnygg 80-tals t-shirt som jag var tvungen o ha! Fick även en svart lite tjockare kavaj med dubbelknäppning av lilla K som inte hon ville ha längre. Den är lite kortare i modellen o det finns ett skärp ca en dec i från kanten nertill.

Älskar second hand!! Har suttit ute på tradera nu o hittat hur mycket som helst som jag vill ha!! Hatar att vara student just nu!!!!Grrr..

Inga kommentarer: