torsdag 27 mars 2008

Åter ett filmtips...Juno..=D

Jag är kär..mer kär än vad jag någonsin varit!! Tänk om jag kunde falla lika lätt för en kille som jag gör för filmer..då vore jag troligen gift nu!!
Är hemma från skolan idag...började morgonen med att kräkas..förlåt att jag talade om det, men sån är jag!! Vill du ha mig så får du ta hela mig..även de äckliga bitarna!!( ler )
Vad är då bättre en dag då man inte kan lämna sängen om inte en film...?? Jag bestämde mig för att titta på "Juno" o tänka sig, jag föll som en sten i vatten!!
Helt underbar film, önskar att jag får en lika cool dotter som Juno när/om jag får barn..helst då att hon inte blir med barn vid 16 års ålder..men om hon ändå blir det, önskar jag att jag är lika cool som hennes föräldrar då hon talar om det...
Musiken är rätt skön den med, lyssna bara på den här som öppnar hela filmen!! Jag blir alldeles varm o glad!!=D Texten är ju underbar...
Om ni ursäktar..måste lämna sängen ett ögonblick..sorry..=/

Inga kommentarer: