onsdag 19 mars 2008

Nio liv..

Jag tror att jag har slagit rekord nu...jag har noginte varit ifrån internet o min blogg så länge som nu..!! Jag har nog blivit lite smått beroende av att skriva här!!!
Gårdagen spenderade jag först med att käka middag hemma hos min kära mor o prata lite om livet o allt det erbjuder...jag försökte få henne att söka ett jobb i värmland som hon funderat på, tror det kan vara bra med lite ombyte för henne!! Jag tror faktiskt hon tänker söka iaf...
Sedan skjutsade hon mig hem till farsgubben, där jag satt o pratade strunt o kollade lite på tv.."Gossip Girl"(självklart!!) sen blev det komedi med Sandra Bullock (pappas drömtjej!!=D)
Känns skumt o va hemma på något sätt, kanske för att jag inte kan bestämma mig hur länge jag blir hemma...men jag har saknat mina kissekatter, deär ju så goa!!! Tror faktiskt att i tidigare liv, har jag gesteltat något slags kattdjur..kanske tom flera!! =D
Ska ta en sväng in till stan idag oträffa Linda, ev klippa mig eller iaf kolla om hon har ngn tid...sen ska jag nog kolla in lite second hand oxo...jippie!!!

Inga kommentarer: