söndag 9 mars 2008

Uppvaknande..

Vaknade idag av att Jasse ringde o då katterna hörde att jag var vaken, så hoppade båda upp i sängen o var otroligt gosiga!! Det kallar jag ett uppvaknande=), det är snart slut på min tid som kattvakt, Lianda längtar efter dom som en tok kan jag tänka mig!! Det kommer bli väldigt tomt utan dom här, men samtidigt är jag glad att jag inte har katt i denna lilla lägenhet...det kan ju inte vara så kul för dom här!! Men det har varit en mysig helg!!
Gårdagen blev väldigt lugn, stannade hemma o kollade på film..."Hur man blir av med en kille på tio dagar..", inga problem för min del..hahaha..Nej, jag gillar verkligen den filmen..Kate Hudson gör ett helt otroligt jobb o spela mardrömsflickvännen!!=D

Nu ska jag ta o käka lite frukost...smooothietime!

Inga kommentarer: