fredag 28 mars 2008

Rötägg..


Jag tror inte att jag hade testat att dejta på riktigt innan jag flyttade ner hit till Nortan...men efter att ha gett det en..eller ett par chanser rättare sagt, kan jag lugnt säga att det är ganska överskattat!! Det är ganska kul i o för sig, men tänk om det vore enklare ändå...
Det är lite som när jag har köpt äggförpackningar några gånger o sedan märkt då jag kommit hem att det saknas ett ägg..eller att något är dåligt!! Det första är i o för sig mitt fel, jag måste lära mig att vara mer uppmärksam..Men det andra problemet, det är ju samma problem som med killar, de ser bra ut på utsidan...sen lär man känna dom o upptäcker att det antingen fattas ett eller två ägg..eller så är de genomrutten!!
Oftast är de som är ruttna väldigt snyggt inpaketerade...vilket har fått mig att lita än mer på det gamla talesättet, "Don't judge a book by it's cover"...

Jag har aldrig varit särskilt ytlig o faller inte heller för en speciell typ av killar...men ibland ramlar man dit på ett bländande leende eller ett par sammetsögon (som min mamma kallar det )..men ärligt talat så vet jag inte vad som är bäst..de med fin paketering, eller de som är lite stötta i kanten?!
Usch, nej tack...klarar mig bäst själv!!
O ett tips till er killar..om någon av er som läser detta är kille...om ni är det lilla intresserad av en tjej som ni börjat dejta...racka inte ner på något hon gjort, sagt eller tycker i tron om att hon är stark nog att kunna ta det..det spelar ingen roll, iaf inte för min del... Här gäller väl den gyllene regeln man haft med sig sen man var liten..."Var mot andra så som du vill att de ska vara mot dig!"...(o jo jag vet att jag själv brytit den regeln några ggr..tyvärr!!)

Jag vet killar som fallit för mig för att de tycker att jag verkar stark o självständig..men sen visar det sig att de inte alls tycker om det då de väl börjar träffa mig..då kommer de smygandes med kommentarer om hur jag inte borde klä mig så, eller att jag inte ska äta det...pik efter pik om hur jag lever mitt liv, eller ännu värre pikar mot mina vänner!!

Nej ni..tack o hej!! Jag är den jag är, det ni ser är det ni får...om jag blir tillsammans med någon, så är det för att jag vill det..INTE för att jag behöver en kille!!

Gaahw..nu har jag skrivit av mig lite...blev ganska mycket..men det behövdes!!

Bye, bye!!!

Inga kommentarer: