lördag 15 mars 2008

Skumparty...

Jaop..det blev skumparty till slut..har precis kommit hem o ser ut som en dränkt katt, just som jag förutspådde!!!Jasmine o hennes kompis Sandra kom hit till mig o vi satt här ett tag..jag fick även en väldigt go drink av min kära granne André..=) Pisang ambon med mjölk..mums, har inte druckit sen jag var fjorton..men gud så gott det är!!
Vi gick på Mobergs iaf o väl där träffar vi Lianda, som jag hängde med resten av kvällen..Jasmine o Sandra tyckte inte att det var så kul där...
Lianda var där me två killar..."Lilleman" o Calle..vi dansade o mulade varann me skum..Calle lyckades få mig o svälja så mycket skum att jag tror jag kommer o hosta bubblor i veckor..ahhaha..han brottade ner mig o jag skrek samtidigt o precis då sprutar skumkanonen u t mer skum, tror ja svalde flera liter...usch!!!
Nej ni nu tror jag att jag ska ta o sova..här har ni en bild på hur jag såg ut under kvällen...döm mig inte efter denna bild..jag ser ju bättre ut i verkligheten..


..en lite halvtaskig bild på dansgolvet...det var ungefär en halvmeter med skum..

Inga kommentarer: