måndag 10 mars 2008

Dateline..

Sitter nu o tittar på "Dateline" på kanal 5..ni vet programmet där de sätter dit män som tycker om att ha sex med minderåriga....gud vilka idioter till karlar det finns!!! Jag vet, det finns kvinnor som är såna idioter oxo..men det här programmet tar upp män..
Jag förstår inte tjusningen med att ha sex med en liten flicka (eller pojke för den delen)...vad är det de tänder på egentligen?? Det är väl tur att man inte förstår dem..vill inte veta hur deras hjärnor fungerar..!!
Men det blir ju ganska tydligt här hur lätt det är att låtsas vara någon annan via internet..helt otroligt att så många vågar möta folk irl..efter att bara ha pratat via en chatsida eller liknande!! Jag dömer ingen..gjorde själv den missen efter att ha sagt att jag aldrig skulle göra det...o jag kan lova att jag inte gör om det igen, råkade nämligen ut för ett freak som blev sur då jag inte ville träffa honom nå mer...varpå han började hota mig o de omkring mig!!Freak!!! Jag gick självklart till polisen o de ringde upp denna person o talade om att om han någonsin skulle höra av sig till mig igen, så skulle han bli anmäld!! Han lämnade mig ifred då som tur var!! Men det har gjort mig än mer tveksam mot det hela med internetdating...
Dateline visar ju ännu mer vad det är för freaks som lurar därute i cyberspace...

Inga kommentarer: