torsdag 20 mars 2008

Cheap thursday..

Har just nu spenderat fyrtio minuter på Bilprovningens parkering!! Skulle återbesikta bilen åt pappa, när jag kommer på Bilprovningen så har jag tolv bilar före mig!!! Trodde jag skulle få psykbryt där ett tag...fyrtio minuter, sen går själva besiktningen på två minuter!!!Gaaahw!!
Blir kvar i Hudik i morrn kväll oxo iaf..ska ut med Linda o Lena...ska bli riktigt kul!! Linda hade fribiljetter, annars hade jag aldrig haft råd att gå ut!! Har inte varit ut i Hudik sen i somras!!! det är väl på tiden nu då..haha


Hittade lite fynd i morse btw...ni ser på bilden nedanför..två oversizeskjortor, en t-shirt (don't mess with me..hahaha), en väska, ett skärp...o två par örhängen som inte är med på bilden, men de är i 80-talsstil..surprise!!Hahaha.. Allt detta för åttio kronor!!! Jag är alldeles varm inombords av detta fynd...hahaha..

Inga kommentarer: